Salta al contenido principal

Entrada del blog por Shayla Heyes

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 2

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 2

6-Average-PM2-5-During-Auto-Mode-EN.pngهرچند ازفرمالدئیدها درصنایع شیمیایی بهصورت گستردهایاستفاده میشود، اما تاثیر مضر آن روی سلامتی انسان انکار ناپذیر است. اگر در فضایی کار میکنید که احتمال وجود این ماده در هوای اطراف وجود دارد، بهتر است بعد از خرید یک دستگاه تصفیه هوا شیائومی Anti-Formaldehyde S1 را برای آن تهیه کنید. این گونه که معلوم است تلاش شیائومی برای ارائه یک فیلتر تاثیرگذار به معنی واقعی، موفقیت آمیز بوده و نتیجه خوبی داشته است. طراحی آیرودینامیکی فیلتر، تاثیر به سزایی در عملکرد آن در تصفیه هوا دارد. هرچند عمر دقیق فیلتر مشخص نیست اما توصیه ما این است که بیشاز 6 ماه، فیلتر کار نکشد و آن را تعویض کنید. این فیلتر کارآند توسط سه شرکت مطرح و خوشنام آمریکایی تولید شده و گواهیهای متنوعی در حوزه طراحی استاندارد کسب نموده است. را تجربه خواهید کرد اما استشمام مداوم و برخود دائمی با این ماده، بیماریهای خطرناکتری مانند سرطان دستگاه تنفسی را به همراه خواهد داشت. معیاری که کامل و بینقص، در فیلتر Anti-Formaldehyde S1 رعایت شده و استوانهای 360 درجه آیرودینامیکی را پدید آورده است.

تصفیه کننده هوا شیائومی نسخه دوم

حتی انتشار بوهاو ماندگار شدنشاندر فضا جلوگیریمیکند. به جز نمایشگر OLED دایره ای که اطلاعات خوبی را در اختیار شما میگذارد، میتوانید از طریق اپلیکیشن Mi Home نیز ارتباط خوبی را با دستگاه تصفیه هوای Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro برقرار کنید. این یعنی اغلب گازهای سمی مجالی برای انتشار و آسیب به سلامت شما پیدا نمیکنند. خبر خوب اینجاست که دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro فیلتراسیون ذرات را تا 500 مترمکعب در ساعت و فیلتراسیون فرمالدئیدها را تا 70 مترمکعب در ساعت انجام میدهد. نرخ فیلتر آلدئیدها در این دستگاه، 185 درصد افزایش یافته و میتوان ادعا کرد این دستگاه یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب میشود. مفیدترین داده های نمایشی روی نمایشگر، نوار رنگی کیفیت هواست که رنج بین هوای پاک تا هوای خطرناک را به اطلاع شما میرساند. به نظر میرسد ب اتوجه به مشخصات، در هر ساعت حذف فرمالدئید 95 درصد و حذف تولوئن بالاتر از 96 درصد است.

تصفیه هوای شیائومی ایجاد متخصص درباره تصفیه هوای شیائومی بپرسید|آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره تصفیه هوای شیائومی به شما آموزش دهد}

بدین ترتیب، حتی اگر 13 روز بدون وقفه از دستگاه تصفیه هوای شیائومیاستفاده کنید، فقط 1 کیلووات ساعت برق مصرف میکند. سر و صدای کم موتور باعث میشود تا بدون هیچ مشکلی بتوان از دستگاه در طول شب استفاده کرد. در این سیستم فیلترهایی از جنس نایلون وجود دارد که ذرات بزرگ مانند مو، پر و گرد و غبار را از هوا جداسازی میکند. دومین لایه، فیلتر HEPA است که از گرید H13 برخوردار است و میتواند ذرات آلاینده بسیار ریز مانند PM 0.3 و PM 2.5 را جداسازی کند. در حالت عادی نیز سر و صدای دستگاه فقط 64 دسیبل است که به سختی قابل تشخیص است. سیستم فیلتراسیون داخلی دستگاه دارای طراحی بشکه مانند است و امکان فیلتر کردن 360 درجهای هوای محیط را میسر میکند. دستگاه در شب به صورت خودکار به حالت Sleep Mode میرود و سر و صدای آن در این حالت تقریبا 34 دسیبل است که تقریبا شنیده نمیشود. این فیلتر همچنین نقش لایه محافظ برای فیلتر HEPA را ایفا میکند.

The Lazy استراتژی تصفیه کننده هوا

تصفیه کننده هوا چگونه کار می کند؟ با هون لند همراه باشید تا ضمن آشنایی با این تکنولوژی، از کاربردهای آن نیز با خبر شوید. چه مزایایی دارد و انواع آن کدام است؟ با توجه به این موضوع شما می توانید با استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا مشکلات آلاینده ها را حل کنید. معمولا بسیاری از افراد حدود یک سوم زندگی خود را در طول شبانه روز در خانه به سر می برند. با توجه به این موضوع مراقبت هایی است که می توانیم برای بهتر شدن سلامتی تنفس انجام دهیم. اما باید بدانید که چه نوع دستگاهی برای شما مناسب است، پس با ما همراه باشید تا درادامه این مطلب به آن بپردازیم. با این وجود باید برای سلامتی هوای اطرافمان کارهایی انجام دهیم. در شهرهای بزرگ پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات باعث شده تا ذرات معلق و آلاینده ها بیشتر وارد زندگی انسان شود و سلامت ساکنین شهرها را با خطر مواجه کند. شما می توانید از این دستگاه هم در خانه و هم در محیط کار استفاده کنید.

img?f=A7E0F080-99A1-42F6-8F70-92281245AF46&w=700&h=800همچنین نسبت به ذرات ریز 1/0 میکرون نیز موثر است.

Xiaomi Air Purifier 3C در هر چهار طرف آن صفحه مشبک داشته که هوای محیط را مکش و تصیفه میکند سپس از سمت بالایی خود هوای تصفیه شده را به بیرون میدهد. تخصص این فیلتر، نابودی عوامل مضر و غیر قابل مشاهده در هواست. مو، گرد و غبار، پرز، گرد گل، بخارات متراکم از این فیلتر عبور نمیکنند. این فیلتر به طور موثری 99.97٪ باکتری ها، ویروس ها، دود سیگار، PM2.5، گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا به اندازه 0.3 میکرون را از هوای اطراف شما حذف میکند. رنگ استفاده شده در این محصول شیائومی سفید براق بوده که با دکوراسیون خانه امروزی همخوانی دارد. حذف بوها، فرمالدئیدها، ترکیبات آلی فرار و سایز گارهای مضر را به این قسمت بسپارید. همچنین نسبت به ذرات ریز 1/0 میکرون نیز موثر است. 2. فیلتر دوم: در لایه دوم، همان هپا فیلتر معروف تعبیه شده که نقش اساسی در تحویل هوای پاک به سیستم تنفسی شما دارد. تصفیه کننده هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C دارای سه فیلتر با کارکرد های مجزا انجام میشود. یکی از معیار های مهم در انتخاب دستگاه تصفیه هوا، معیار مهمی همچون ظرفیت تصفیه را همیشه در نظر داشته باشید. 3. فیلتر سوم: آخرین فیلتر این دستگاه، به کربن فعال اختصاص دارد. 1. فیلتر اول: این فیلتر، فیلتری برای به دام انداختن ذرات درشت است.

چرا بچه ها تصفیه هوای شیائومی را دوست دارند

8b100f88da029a2099507488a52c177e.pngانتخاب دستگاه تصفیه به معیارهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها، متراژ فضایی است که دستگاه در آن قرار میگیرد. در مجموع، سه نوع فیلتر برای دستگاه تصفیه هوای شیائومی وجود دارد که در رنگبندی آبی، سبز و بنفش عرضه شدهاند. فیلتر آبی همان فیلتر هپا موجود در پکیج دستگاه است اما دو رنگ دیگر، به ترتیب Anti-formaldehyde و Antibacterial هستند. لایه ی ابتدایی وظیفه ی جذب ذرات بزرگ تر مانند گرد و غبار، بافت پارچه مانند کتان و نخ، ذرات چوب و مو را به عهده خواهد داشت. در نتیجه بسته به مواد آلاینده پیرامون محیط خانه، اداره و یا شرکت و سازمان خود فیلتری که بهتر نیاز شما را برطرف کند خریداری کنید. 29 سانتی متر و وزن حدود 1.24 کیلوگرم بهترین در نوع خودش است. لایه ی میانی با بهرهگیری از فناوری H13، توانایی جذب ذرات میکرونی PM2.5 و PM0.3 معلق در هوا را دارد تا بدین ترتیب، باکتری های مضر در هوا پاک سازی شوند. فیلتر HEPA در این دستگاه طراحی 360 درجه ای داشته و از سه لایه تشکیل میشود. در آخر باید به خاطر بسپارید که هرچند وقت یکبار لازم است تعویض فیلترهای تصفیه هوا را انجام دهید تا کارایی همیشگی خود را حفظ کنند. سعی کنید فیلترهای اصل را از نمایندگی معتبر شیائومی ایران خریداری کنید تا از کارکرد خوب آنها اطمینان حاصل کنید. اگر شما میخواهید مواد آلرژیزا مانند گرد و غبار، باکتریها، شورهی حیوانات خانگی و کپکها را از بین ببرید، خرید یک فیلتر تصفیه هوا خانگی هپا توصیه میشود چون در از بین بردن ذرات بزرگتر، مؤثرتر است.

حسگر بو و سیستم یونساز از دیگر قابلیتهای این دستگاه است. شعاع تحت پوشش این دستگاه ۲۶ مترمربع تا ۴۵ مترمربع است. در این دستگاه برای سنجش کیفیت هوا، لیزر دقیق و حساسی انتخاب شده که حتی میتواند ذرات ریز را نیز تشخیص دهد. یکی از ویژگیهای این دستگاه پشتیبانی از لیزر تشخیص آلودگی هواست که در پشت آن قرار دارد. دستگاه تصفیه کننده هوا برند شیائومی مدل Air Purifier 3H دارای ابعاد ۵۲x24x24 سانتیمتر بوده و تنها ۴.۸ کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه سرعت تصفیهای برابر ۶۰ متر مکعب در ساعت برای فرمالدئید و ۳۸۰ متر مکعب در ساعت برای ذرات را دارد. قسمت پشتی دستگاه قابل باز شدن است و قسمت بالایی آن به تهویه هوا و فن سانتریفیوژی مرتبط است. صدای کم و تایمر و نشانگر کیفیت هوای محیط از جمله ویژگیهای منحصربهفرد دستگاه آلما پرایم AP261 است. این دستگاه طراحی مدرن و مینیمالیستی داشته و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max است. ابعاد این دستگاه ۳۳۴x129x295 میلیمتر است.

محصول با فرممکعب مستطیلطراحی شده و بهصورت عمودی برروی انواع سطوحقرار میگیرد. این نمایشگر لمسی از پنل OLED برخوردار است و قابلیت کنترل عملکردهای اصلی دستگاه را در دسترس کاربر قرار میدهد. ابعاد دستگاه 255 در 255 در 650 میلیمتر است و تقریبا 5.5 کیلوگرم وزن دارد. دستگاه تصفیه هوا شیائومیMi Air Purifier F1 از یکموتور دیسی ازنوع براشلس بهرهمیبرد که به لطفطراحی کارآمدساختار داخلیدستگاه، عملکردیبدون سر و صدا دارد. با استفاده از نمایشگر میتوانید شاخص PM 2.5، دما، رطوبت و را به صورت لحظهای مشاهده کنید. قدرت موتور برای استفاده در خانه، دفتر کار یا حتی اتاقهای هتل مناسب است و در عین حال مصرف انرژی بهینهای دارد. توان مصرفی موتور فقط 30 وات است و میتوانید به صورت مداوم از دستگاه استفاده کنید. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است و در قسمت جلویی به غیر از لوگویی کوچک و نمایشگر دایرهای با رنگ مشکی، نکته خاص دیگری مشاهده نمیشود.

این فیلتر ضد فرمالدئید تصفیه کننده هوا شیائومی برای تصفیه فرمالدئید ، TVOC و سایر مواد سمی در هوا عالی است ، همچنین انواع بو مانند توالت ، بازسازی و بوی زباله های خانگی را جذب می کند. یکی دیگر از فیلترهای مورد علاقه صنعت ، که در بین خانوارها نیز محبوب است که به دلیل مزایای آن است. بر خلاف فیلترهای HEPA ، کربن فیلترها نمی توانند گرد و غبار ، گرده و سایر آلاینده ها را فیلتر کنند. توانایی از بین بردن بو همراه با دود را نیز دارد. و برای شرایط مه آلود خوب است. فیلترهای کربن نیز باید بزرگ باشند تا از تعویض مکرر جلوگیری شود. از پیش فیلترها برای حذف ذرات بزرگ از هوا یا آب استفاده می شود. فیلترهای پیش تصفیه هوا در خودروها ، ساختمانها و دستگاههای تصفیه هوا نیز یافت می شود. این فیلتر ها معمولا طول عمر 6 ماهه دارند اما فیلترهای کربنی بزرگتر می توانند بیشتر عمر کنند. بنابراین ، دستگاه های تصفیه هوا شیائومی از هر دو فیلتر برای کارآمدترین تصفیه هوا استفاده می کنند.

دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومیMIJIA 4 Max قادر بهکاهش ۰.۰۱میلیگرم بر متر مکعب فرمالدئید موجود در فضای اتاق در هر ساعت است. این دستگاه مجهز به سنسور فرمالدئید حالت جامد است که از کشور سوئیس وارد شده و در نوع خود بینظیر و بیرقیب است. جالب است بدانید که نرخ حذف تولوئن دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومیMIJIA 4 Max در هر ۱ساعت ۹۷.۷% است. نرخ تصفیه ایندستگاه عاری ازمواد آلی فرار بوده و حتی برابر با ۹۶.۳۵ است. این دستگاه علاوهبر فرمالدئید میتواند ترکیبات آلی فرار دیگری مانند آلدهیدها، آلکینها، ترکیبات هالوژنی، بنزنها، استرها، آروماتیکها و کتونها و بسیاری مواد آلاینده دیگر را به خوبی تصفیه کند. به لطف فناوری الکترونیکی حالت جامد، سنسور وضوحی برابر با ۳ رقم اعشار دارد. دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومیMIJIA 4 Max با استفاده از لایههای فعال کربن بهتر از هر دستگاه دیگری میتواند آلایندههایی مانند فرمالدئید را محبوس کند. با قطعیت میتوان گفت که این دستگاه ۱۰ برابر بهتر از استانداردهای موجود عمل میکند.

می‌خواهید درباره تصفیه کننده هوا بپرسید}

شرکت "دایسون" به تازگی یک تصفیه کننده هوا ساخته است که "فرمالدهید" را که آلایندهای است که موجب سوزش و التهاب چشمها، بینی و گلو میشود، از بین میبرد. فواید خرید دستگاه تصفیه هوا | چرا باید دستگاه تصفیه کننده هوا بخرم؟ اما شرکت دایسون(Dyson) راهی برای نابودی مداوم این آلاینده در تصفیه کنندههای جدید خود موسوم به "Pure Cryptomic" پیدا کرده است. دستگاههای تصفیه هوای کنونی این ترکیب را با استفاده از ذغال فعال از محیط خارج میکنند، اما این فرآیند تنها میتواند فرمالدهید را به دام بیاندازد و بنابراین فیلترها باید جایگزین شوند. به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شاید ندانیم که "فرمالدهید"(formaldehyde) میتواند یکی از آلایندههای فراوان در خانه ما باشد که باعث تحریک و سوزش چشم، بینی و گلو میشود. مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه کننده هوا به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، سالانه افراد زیادی مبتلا به بیماری آسم می شوند.

61l-Yq4tm-PL-AC-SL1000.jpgشاید تا چند روز بدون آب و غذا دوام بیاورید، ولی مغز شما بدون اکسیژن کمتر از چند دقیقه دوام میآورد! اگر این نیاز اساسی که هیچوقت تمامی ندارد، از یک منبع آلوده تامین شود، در طولانی مدت سد دفاعی بدن را شکست داده و به سلامت شما آسیب خواهد زد. به مدد ظاهر مینیمال و رنگ سفید، به خوبی با هر دکور خود را هماهنگ میکند و سر ناسازگاری ندارد. نمای کلی دستگاه، تفاوتی با دیگر دستگاه های تصفیه هوای شیائومی ندارد و نمایشگر دایرهای، برجستهترین مولفه به کار رفته در ظاهر آن است. بدنه مکعبی ایستاده، از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و هم اینک، به دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro رسیده است. حتی به نقل از برخی منابع تحقیقاتی، هوا در فضاهای بسته به مراتب آلودهتر از فضای آزاد هستند چرا که سرشار از باکتریها، ویروسها، گاز های شیمیایی منتشر شده از محصولات چوبی و پلاستیکی هستند.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 3H ، برای فرار از آسیب ناشی از آلودگی هوا بسیار مناسب میباشد. باتوجه به افزایش آلاینده ها در کلان شهر ها ناشی از دود کارخانه و وسایل نقلیه ، آلودگی هوا یکی از بزرگ ترین مشکلات مردم میباشد. در ادامه به معروفی و بررسی ابزار سلامت و تصفیه هوا در شرکت لیوزا میپردازیم. در چنین شرایطی، توجه به سلامت هوایی که تنفس میکنیم بیش از پیش اهمیت مییابد. البته تغییراتی بر روی ظاهر این دستگاه اعمال شده که در سطح ویژگی های رده بالا میباشد. همچنین در زمستان باتوجه به بروز پدیده وارونگی هوا حادتر هم میشود. دستگاه Mi Air Purifier 3H تغییر زیادی به نسخه قبلی خود ندارد. و تنفس به شدت سخت تر و بروز مشکلات تنفسی میشود. معمولا مردم بیش تر در منزل خود هستند برای ایجاد هوای پاک در منزل ، بهترین راهکار برای بهبود کیفیت هوا خرید دستگاه تصفیه کننده هوا میباشد.

تشخیص کوچکترین ناخالصیهای هوا با لیزر

سنسور بو و گرد و غبار

خرید لوازم جانبی

نشانگر تعویض فیلتر

فلش مموری

دارای دو مرحله فیلتر مجزا

9dd13fa0e2612aa0628ae21f19c986e4.pngبرای این که بدانید در هر ساعت، چندبار هوای محیط توسط دستگاه تصفیه هوا پاکسازی میشود، به نرخ ACH مراجعه کنید. به عنوان مثال، یک اتاق 40 متر مربعی در عرض 15 دقیقه و یک اتاق 30 متری در عرض 11 دقیقه یک دور هوای فضا را تصفیه میکند. فیلتر دستگاه تصفیه هوای Purifier 4 Pro از یک ساختار لمینت پنج لایه ساخته شده که اگر کاغذ آن را باز کنید، 2400 سانتیمتر مربع بوده و بزرگتر از نمونههای مشابه است. هر ذرهای شامل ذرات معلق، گردوغبار، مو و شوره حیوانات خانگی از فیلتراسیون سخت گیرانه آنها عبور نمیکنند. در واقع کارتریجهای 360 درجه تعبیه شده در این دستگاه، قادر هستند در ساعت 8 بار هوا را از اطراف بگیرند و در عوض، شما را دعوت به استشمام هوای پاک کند. اگر برای فضاهای بزرگتر به دنبال دستگاه تصفیه هوا هستید، دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C با پوشش106 مترمربعیگزینه خوبی بهنظر میرسد. این نرخ در دستگاه Purifier 4 Pro حدود 8 بار در ساعت است.

  • Share

Reviews